There and back again - Reisverslag uit Gieten, Nederland van Leonie, Chiel & Renee - WaarBenJij.nu There and back again - Reisverslag uit Gieten, Nederland van Leonie, Chiel & Renee - WaarBenJij.nu

There and back again

Door: Leonie, Chiel en Renee

Blijf op de hoogte en volg Leonie, Chiel & Renee

23 Juli 2014 | Nederland, Gieten

Inmiddels zijn wij weer thuis in Nederland. Iets eerder dan gepland. We waren het er met ons drieën over eens: onze reis is compleet!

We hebben zo´n kleine 4 maanden onze spaarrekening geplunderd, maar dat was het zeker waard. We hebben er met ons drieën een geweldige reis van gemaakt. We hebben ruim 27,000km door Australië gereden en op meer dan 60 verschillende plekken overnacht. Om Lord of the Rings te quoten: ‘Het is een gevaarlijke zaak om de deur uit te gaan. Je gaat op weg en als je niet op je voeten let…. Wie weet waar je dan in verzeild raakt.’ Je komt altijd met een mooi verhaal weer thuis!

Wij hebben heel veel van Australië gezien, beleefd en meegemaakt. Het tropische regenwoud bij Cairns, het bekende Great Barrier Reef, de watervallen in Atherton Tablelands, de witte stranden van Mission Beach, het paradijs Fraser Island, de lokale pub van Killarney, het boerenleven in St George, de rodeo in Roma, de prachtige natuur van Carnarvon NP, de koala´s in Lismore, de lange python in de campingkeuken, het gezellige Sydney, de rugbywedstrijd in Melbourne, de pinguïns op Philip Island, de wombats in Wilsons Prom, de mooie uitzichten op de Great Ocean Road, de lange Stuart Highway, de ‘camelride’ in Alice Springs, de krokodillen in Kakadu, de wildernis van de Gibb River Road, de walvishaaien in de oceaan van de Ningeloo Reef en de dolfijnen in Monkey Mia.

Kortom, Australia: been there, done that! Wij hebben een reis gemaakt om niet te vergeten.

Wij hopen dat jullie ook van onze reisverhalen hebben genoten. Wij vonden het erg leuk om te zien dat onze verhalen zo vaak bekeken zijn en dat veel ook een reactie achter laten. Het was erg leuk om alle reacties te lezen.

Iedereen bedankt!

Liefs Leonie, Chiel en Renee

• 23 Juli 2014 - 08:46

Gretha :

Weer veilig terug in het kleine kikkerland, hadden jullie ook het gevoel van o wat is alles klein en beknopt, de wegen de dorpjes de winkels.
    Ga nog lekker nagenieten en dan er weer vol tegenaan met een hoop ervaring in je rugzak.
    Groetjes uit Eext van Egbert en Gretha

• 23 Juli 2014 - 09:38

Katrien En Geert Ottens.:

Wij hebben erg genoten van jullie verslagen . En door de vele foto's heb je een hele goede voorstelling van het verhaal erbij. Heel veel dank dat we de reis met jullie mochten delen.

Groetjes van Geert en Katrien.

• 23 Juli 2014 - 09:46

Judith:

Fijn dat jullie zo'n mooie reis hebben gehad en weer veilig thuis zijn! :)

• 23 Juli 2014 - 10:02

Gerrie:

Wat hebben we van jullie verhalen en foto's genoten wat een ervaring elk verhaal was prachtig het was net of we er bij waren en wat fijn dat jullie terug zijn en het is hier nu ook lekker warm ik hoop jullie gauw te zien en even wat van jullie zelf te horen hoe het daar was maar bij deze welkom thuis Gr Gerrie en Gerrit

• 23 Juli 2014 - 10:16

Fam. Kroeze:

Lieve Aussies.
    Het was heerlijk om jullie maandag weer heelhuids, veilig, lekker kleurtje, beetje magerder en vol met verhalen weer te kunnen omhelzen. We hebben met ons allen genoten van jullie belevenissen, verhalen en prachtige foto`s. Dank hiervoor dat we op deze manier met jullie mee mochten reizen. Een belevenis om nooit te vergeten. Liefs ons. XXX

• 23 Juli 2014 - 11:17

Janny:

Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn na een voor jullie onvergetelijke reis door de outback. Leuke verhalen en foto's. Groetjes Janny en Harry

• 23 Juli 2014 - 12:34

Leonie, Jasper,Jannie :

Het was leuk om jullie maandag morgen weer te zien. Dat jullie een geweldige reis met z'n drieën hebt gehad was goed te zien en te horen. Een ervaring voor het leven. Bedankt dat we mee mochten reizen in jullie foto's en verhalen, we hebben er van genoten. Liefs xxx

• 23 Juli 2014 - 18:27

Inge Mulder:

Nogmaals, welkom thuis. Fijn dat jullie weer veilig op Hollandse bodem zijn :). Heb genoten van jullie mooie verhalen en vooral van de foto's.

Liefs,

Inge

• 23 Juli 2014 - 20:24

Miriam:

Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn!
    Wat een route hebben jullie afgelegd zeg, mooi om te zien op de kaart.

Hopelijk tot snel!